Zákaznická podpora
569

Cílem společnosti KonekTel je fungovat pro zákazníky jako kontaktní centrum, a zajistit tak rychlejší a efektivnější komunikaci mezi námi a zákazníkem.

  • Zákaznicky orientovaný personál se znalostí produktu připravuje průběžně cenové nabídky, koordinuje jednotlivá oddělení zapojená do projektu a stará se o každodenní korespondenci mezi společností KonekTel a jejími zákazníky.
570

Naše oddělení zákaznické podpory a logistika bude podporovat naše zákazníky svou celosvětovou logistickou zkušeností.

  • Zpracování objednávek a dokumentace pro zásilku dle požadavků zákazníka
  • Na vyžádání speciální balení a označování
  • Na vyžádání vydávání vývozních certifikátů
572

Snaha společnosti KonekTel uspokojit požadavky svých zákazníků daleko přesahuje pouhé dodávky komunikačních zařízení

  • Náš prodejní tým i tým technické podpory podporuje naše zákazníky při výběru správného druhu komunikačního řešení pro jejich konkrétní požadavky
  • Naše terénní týmy poskytují služby plánování pokrytí, instalace, konfigurace systému a podporu při testování při převzetí systému na místě instalace
  • Jako jedno z mála autorizovaných školicích středisek společnosti Motorola může KonekTel vést jménem společnosti Motorola Solutions technické školení produktového portfolia Motorola MOTOTRBO™
ConnecTel, Inc.
Prazska 152
530 06 Pardubice
Czech Republic - Europe
Tel.: +420 466 857 120
Fax: +420 466 857 222
E-mail: sales@connectel-cz.com
Chcete stránku vytisknout?
Skrýt před tiskem nějaké části stránky.
Vytisknout celou stránku tak, jak ji vidíte.
(tento box nebude vytištěn)
Úprava stránky před tiskem
Najeďte myší na nějaký obsah na stránce, zobrazí se červený obdélník. Kliknutím na něj obsah skryjete. Poté stiskněte tlačítko 'Vytisknout'.