KonekTel
Choose language

Zákaznická podpora

569

Cílem společnosti KonekTel je fungovat pro zákazníky jako kontaktní centrum, a zajistit tak rychlejší a efektivnější komunikaci mezi námi a zákazníkem.

  • Zákaznicky orientovaný personál se znalostí produktu připravuje průběžně cenové nabídky, koordinuje jednotlivá oddělení zapojená do projektu a stará se o každodenní korespondenci mezi společností KonekTel a jejími zákazníky.
570

Naše oddělení zákaznické podpory a logistika bude podporovat naše zákazníky svou celosvětovou logistickou zkušeností.

  • Zpracování objednávek a dokumentace pro zásilku dle požadavků zákazníka
  • Na vyžádání speciální balení a označování
  • Na vyžádání vydávání vývozních certifikátů
572

Snaha společnosti KonekTel uspokojit požadavky svých zákazníků daleko přesahuje pouhé dodávky komunikačních zařízení

  • Náš prodejní tým i tým technické podpory podporuje naše zákazníky při výběru správného druhu komunikačního řešení pro jejich konkrétní požadavky
  • Naše terénní týmy poskytují služby plánování pokrytí, instalace, konfigurace systému a podporu při testování při převzetí systému na místě instalace
  • Jako jedno z mála autorizovaných školicích středisek společnosti Motorola může KonekTel vést jménem společnosti Motorola Solutions technické školení produktového portfolia Motorola MOTOTRBO™
Poslat odkaz na e-mail

Kontaktujte specialisty z KonekTelu

Napsat nám můžete na obchod@konektel.cz

telefonek+420 466 857 111

Volejte v pracovní dny od 8 do 16 hodin

KonekTel neprodává jen krabice,
ale dodává ucelené řešení

1

Analýza a konzultace
vašich požadavků

1
2

Výběr nejvhodnějšího
řešení

2
3

Kompletní dodávka
a realizace

3
4

Dohled provozu
a jeho podpora

4
5

Rozvoj v rámci
dlouhodobého partnerství

5